Procedury reklamacji

Dział Techniczny firmy Zehnder Polska pomoże Państwu w rozwiązaniu wszelkich problemów. Jesteśmy do Państwa dyspozycji również w kwestii reklamacji produktów naszej marki oraz wszystkich czynności związanych z postępowaniem w przypadku wystąpienia niezgodności w dostawie lub stwierdzenia wady w sprzedanym przez producenta produkcie. W celu przesłania reklamacji do naszego działu technicznego, należy postępować zgodnie z procedurą zamieszczoną w załączonym dokumencie, a przede wszystkim wypełnić prawidłowo zgłoszenie reklamacyjne. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom najwyższy poziom usług oraz, aby nasze produkty zawsze spełniały Państwa oczekiwania. Jednakże w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości pragniemy poznać opinie klientów i zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem.

Adresy email:


Procedura Reklamacyjna
Protokol Reklamacyjny - wentylacja
Protokol Reklamacyjny - grzejniki
Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Zapytania ogólne

Przejdź do formularza kontaktowego

Zapytanie serwisowe

Przejdź do formularza kontaktowego
Masz pytania

Skontaktuj się z nami telefonicznie

+48 71 367 64 24